اخراج زاهدی در ژاپن + فیلم ملی پوش بسکتبال ایران در راه فرانسه تلاش استقلال برای بخشش هاشمی‌نسب درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد
سرخط خبرها

ادعای عجیب لوکادیا در یک محفل خصوصی|سفارتخانه به بهترین بازیکن پرسپولیس چه توصیه‌ای کرد؟

  • کد خبر: ۱۲۸۸۷۳
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
ادعای عجیب لوکادیا در یک محفل خصوصی|سفارتخانه به بهترین بازیکن پرسپولیس چه توصیه‌ای کرد؟
یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس برای ادامه حضور در این تیم با دو مشکل روبرو است.

به گزارش شهرآرانیوز، ممکن است پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان چند سال اخیر خود را مفت و مسلم از دست بدهد. لوکادیا هم اکنون با ۴ گل زده بهترین گلزن لیگ برتر است و در این چند هفته توانسته توانایی‌های خودش را نشان دهد.

او در حال حاضر با دو مشکل روبرو است. یک اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته دستمزد او را پرداخت کند و او به مدیران باشگاه تا پایان هفته فرصت داده تا مطالباتش را پرداخت کنند. باشگاه پرسپولیس به دلیل بسته شدن حساب‌هایش نتوانسته پول قرارداد این بازیکن را پرداخت کند.

مشکل دوم هم مربوط به سفارتخانه هلند می‌شود که از اتباع خود خواسته بود ایران را ترک کنند. لوکادیا در یک جمع خصوصی گفته سفارتخانه به او تاکید کرده تا هرچه زودتر تهران را ترک کند و حالا احتمال اینکه پرسپولیس بهترین بازیکن خود را از دست بدهد زیاد است.
منبع: خبرورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->